torsdag 5. mars 2015

Vi jubilerer - utfordring 17 Kjersti Volla



 Vi har hatt mange brette-trinn-for-trinn i bladene våre, og Kjersti
har funnet en hun ville hente frem igjen nå:


...

Tre år tilbake i tid hadde Camilla en trinn for trinn på hvordan man lager ei Meanderbok. 
Bladet er nr.5 2011, og trinn-for-trinn forklaring med bilder finner du på side 52.
Den hadde jeg lyst til å lage på nytt, denne gangen som ei lita bakebok - med oppskrifter på god bakst:)
Boka skal være en gave til ei god venninne - og den inneholder mange 
av de oppskriftene jeg bruker mest.
Papirene jeg har brukt er fra Pion-seriene "My Beloved Son" og "A Day in May"

Oppskriftene har jeg skrevet i Word med tekstboks for å få rett størrelse.
For oppskrifter som trenger mer plass, f.eks. med glasur eller fyll,
 har jeg brukt for- og baksiden


Da utfordrer jeg dere til å lage ei Meanderbok ... 
vær kreativ og fyll den med innhold som passer deg.
Jeg håper du har lyst å være med, og gleder meg til å se hva du lager!
Klem fra Kjersti:)

1 kommentar:

  1. Takker for flott utfordringen, alltid gøy å prøve nye brette teknikker :) Din bok var jo råflott, så gjennomført <3

    SvarSlett